Äh..va fan, kliv upp nu sjusovare

Kräla ur sängen nu allihopa…hur bakis ni än må vara efter gårdagens firande så ska ni gå iväg o rösta! Det bara är så. Rösta så kanske du slipper se hela skiten rasa samman. Gör din plikt, kom ihåg att det är bättre att rösta blankt än att inte rösta alls! jag ska i alla fall snart iväg och lägga min röst.För efter jag haar gjort det så kan jag gnälla om jag vill, för det kan ju inte du som inte har röstat göra eftersom du inte deltagit alls. HURRA för rättvisan, det är nu vi svenska medborgare får visa vad vi känner.

Posted on 7 juni, 2009, in Rösta. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

