Happy happy!!!

Jag tar ton och sjunger med så det står härliga till. Vilken härlig dag…det är soligt och varmt, det känns som sommar iluften, äntligen! Har precis kommit hem från att gått en sväng med Mille. Inte nog med det. Jag har hunnit en kortis inne stan, köpt byxor, t-shirt, kallingar. Allt detta han jag tack vare att fröken Morris ringde upp chefen och frågade om inte halva  personalstyrkan fick gå tidigare idag då det var så lugnt på jobbbet, så stannar vi imorgon och de andra får gå tidigt. Kanonbra!  Tack för det JM!

Så idag finns det faktiskt inget att klaga på alls. Inte ett smack och det känns förbannat skönt att ha den känslan.
Lite Ted Gärdestad som pricken över i:et sitter ju helt kalas till. Hans härliga låtar ger en verkligen sommarfeelings, så därför bjuder jag på en till:

Höööögt upp i det blååå!!!!

Posted on 22 juni, 2009, in Jobb, Lycka, Njuta, Shoppa, Sola, Sommar. Bookmark the permalink. 6 kommentarer.

  1. Töntigt mycket säger jag! Inte ens värda det. Haha.

    Ja, jag vill testa Insane! Måste göra det. Men annars ska det vara Liseberg, mer för pengarna där.🙂

    Gilla

  2. Hej!

    Vår midsommar var lugn och skön. Det känns bra tycker jag.
    Hur mår lilla Mille då? När har du semester?

    Ja, Gun är underbar. Skrattar gott varje gång.

    Hur mår mannen din?
    Kram

    Gilla

  3. Fan va skönt att få gå tidigare, speciellt om det var fint väder. Vad arbetar du som?

    Gilla

  4. Låter som om livet är gött just nu🙂

    Gilla

  5. Vilken glädje killen!

    Bjud mej på en drink i glädjeyran!

    Gilla

  6. Ska du inte visa upp dig iklädd dina nya herrunderbyxor? Ett läckert litet modereportage, tack!😉

    Gilla

Kommentera

