Dagens

Dagens lunch nere i restaurangen på jobbet. Gissa vad jag valde.

Följ Andreas direkt i din mobiltelefon

Posted on 23 juni, 2009, in Oplacerat. Bookmark the permalink. 13 kommentarer.

  1. sv: yeah, en nice väska😀
    allt bra?😀

    Gilla

  2. Pyttipannan hoppas jag på!

    Gilla

  3. sv: segt, bra här! ahaha
    klart jag har varit, solat och så😀 sj?

    Gilla

  4. Raggmunk!!!🙂

    JAg vill ha blodpudding nu. TACK! Jag blev jätte sugen på det…

    Ja det gör vi, hand i hand.🙂 hehe

    Jag vet inte om du vill ha de nu. Efter som att alla blev uppätna så är de inte lika röda och fina nu..😛 hehe

    Gilla

  5. sv; nej jag vill inte läsa något språk alls, jag läser hellre svårare kurser i engelska än lär mig ett till språk😛

    Gilla

  6. Svar; och lite pinsamt att du inte åkt den när du bor i sthlm ju :p

    hahaha oj heja mig på maten!

    Gilla

  7. Jaa, vad jag blev sugen nu…
    Åhhhh

    Gilla

  8. Pasta tror jag!😉

    Gilla

  9. Hej!

    Tack för en grym blogg!

    Vill tipsa dig om tävlingen på min blogg där du just nu kan vinna ursnygga klockor från Adidas Candy Collection! Vore kul om du vill delta på: http://hd.se/noje/nojesfaltet/2009/06/22/vinn-klockor-fran-adidas/

    Ha en skön sommar!

    Kram

    Gilla

Kommentera

