Packa väska

Det här känns riktigt konstigt, jag ska snart packa min träningsväska för imorgon. Det blir första gången på 4:a veckor som jag går och tränar. Herregud vad tiden går fort. En tur i gymmet blir det för att väcka upp kroppen lite försiktigt. Jag har även bokat plats till på lördag då det är StepUp. Det står vikarie på schemat, så jag har inte en susning om vem det kommer att bli som leder. Hoppas bara det är riktigt bra. Jag MÅSTE komma igång och röra på mig igen. Är för trött på mornarna för att köra power walk in till jobbet…riktigt synd : (

4 veckor,  jag som brukade träna 4 ggr i veckan, inte undra på att det krupit i hela kroppen.

Posted on 25 juni, 2009, in Friskis och svettis, Gym, StepUp, Styrketräning, Träning. Bookmark the permalink. 3 kommentarer.

  1. Hej!

    Alltid tufft att komma igång igen. Mitt uppehåll har varit länge oxå så måste ta mig dit, men nu kommer ju ungarna..

    Allt väl med dig och Mattias?

    Kram

    Gilla

  2. Träna, träna, träna ^^

    Gilla

  3. Gör så, jag var ju i Centralpark idag, Vädret har varit kanon bra idag.

    Jag blir så lycklig då:) hehe

    kram

    Gilla

Kommentera

