En goding…

haha…de är ju så sköna! Jag diggar INTE dansband, men det blir ju lite komiskt när man hör vissa bitar😉

Som denna med Larz Kristerz, bara deras namn är ju grymt…o så snyggt klädda med.


Jag måste ringa Carina…moahaha…stackars Carina på jobbet, hon är så lycklig över att jag sjunger refrängen så bra jag bara kan…låter för jävligt.

Posted on 26 juni, 2009, in Jobb, Musik, Youtube. Bookmark the permalink. 3 kommentarer.

  1. Ha, ha, ha jag undrar om de skämtar med sina utstyrslar – eller? Har inte lyssnat på Carina-låten, måste nog klicka på länken och göra det nu.

    Gilla

  2. Väldigt läckra outfits och musiken, det svänger.. verkligen..

    Gilla

Kommentera

