Profilpojke

Mille spanar ut från balkongen ut över sitt territorium. Kan ju missa något…

Följ Andreas direkt i din mobiltelefon

Posted on 26 juni, 2009, in Oplacerat. Bookmark the permalink. 6 kommentarer.

  1. Svar; jag ränner då verkligen inte runt!
    hade feber dock. Det var nog det som gjorde att jag sov så väldans länge!

    fick han se nåt kul? :p

    Gilla

  2. Åhh ja jag vet.:/ Jag vill inte hem…

    Gilla

  3. Klart man ska span när det e sommar!

    Gilla

  4. Ja det var riktigt obehagligt att se fallet, men nu mår han bra! =)

    Jag har badat flera gånger men det är lite kallt i poolen ;P

    Gilla

  5. haha vilken söt😀

    Gilla

Kommentera

