Ondskan personifierad

Om jag vore ond, och dessutom få ett ont utseende…undrar hur jag skulle se ut då?

devil
Såhär vore lite tufft.

Eller varför inte såhär:
devil2

Finns många alternativ…
Hur kom jag att tänka på det här då? Inte den blekaste…

Posted on 29 juni, 2009, in Ondska. Bookmark the permalink. 6 kommentarer.

  1. nejdå jag har solkräm😀

    Gilla

  2. Det sista alternativet tror jag! Lite devilspider!

    Gilla

  3. Hej!!

    Allt väl i sommarvärmen?
    Hur mår Mattias och lilla Mille?

    Kram

    Gilla

  4. Svar; haha eller hur?

    och nu fattar jag varför du skrev ondskan personiferad! :p

    Gilla

  5. 😀 Ja nu!!! Äntligen. Fick mina väskor i morse. Så nu är allt bra igen:D hehe
    Bakis och glad.🙂

    Tackar tackar:)

    Gilla

  6. jag tror starkt på den nedersta bilden ;D

    Gilla

Kommentera

