Vem kommer först? Uppdaterad

Var det hönan eller var det ägget? Ett sant är i alla fall att det inte var äggtjuven. Eller?

aggtjuv

Det här bekräftar bara min tankar om att man inte ska/kan lita på höns.

Yes, nu har jag ordnat så att bilden är klickbar och öppnas i ett nytt fönster så att du kan läsa den lille lille texten som finns med!!

Posted on 1 juli, 2009, in Wulffmorgenthaler. Bookmark the permalink. 8 kommentarer.

  1. jag måste bara säga att jag uppskatta namnen du skriver in på min blogg, hahah! ;D

    Gilla

  2. hehe klockren=)

    Gilla

  3. 😀 Men jag visste redan varför de var borta.
    Men skönt att få hem dem i alla fall:D

    Gilla

  4. Creepy höna du!

    Gilla

  5. Meeeeen då. Bilden gick ju inte att klicka på, går ju inte att se vad det står😦

    Gilla

  6. Hej du, har du lust att klicka dig in på http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351 och rösta på mig o min syster… det tar typ 3 sekunder du behöver bara klicka på lilla snäckan bredvid bilden.. vore himla fint av dig och skriv en kommentar så att jag kan tacka dig senare…
    Peace

    Gilla

Kommentera

