Återvändo

Igår var jag riktigt dålig, idag är jag bara lite off. Det går ju åt rätt håll i alla fall. Kanske håller kroppen på att vänja sig lite vid värmen. Det är MÅNGA som inte fattar varför jag ”blir dålig”  av värme. En liten förklaring kommer här:

Jag är en het person…min innbyggda termostat funkar inte så jättebra alla gånger. När andra har feber, då kan man säg att det är normaltempen för mig. Jag är värmealstrande utan like. På jobbet går vi klädda i operationskläder (givetvis), som är täta för att partiklar från kroppen inte ska fara runt och stgälla till besvär. Det blir väldigt varmt i dessa kläder, vilket gör att man blir ännu varmare + att det är varmt i alla rummen på sjukhuset…förutom på operationssalarna. Men där är man ju inte vara hela tiden. Så en redan överhettad kropp, lägg mer värme på den…så får ni känna hur skönt det är.

Men jag är faktiskt glad att värmen är här, det är ju sommar på riktigt nu!

Kokad Andreas, någon?

Posted on 2 juli, 2009, in Värme. Bookmark the permalink. 7 kommentarer.

  1. Burn baby burn! :p

    Gilla

  2. Haha jaa det lät varmt.
    På mitt jobb går jag i shorts, ska även gå och bada flera gånger:)

    Gilla

  3. Hehe, men det kan jag bara ha på ena jobbet.
    Sen på Byggmax så har jag med varma hemska kläder:P ‘

    Tackar tackar:)

    Gilla

  4. Hej!

    Stackare. inte är det kul med denna värme. Det är lite för bra kan jag tycka.
    Jo picknicken var mysig och barnen älskade det. Vi grillade vid sjön.

    Vad ska Ni göra i helgen då?

    Kram

    Gilla

  5. Mångga kalla duschar nu!

    Gilla

  6. Boiled Andreas?🙂 Sure!

    Usch, det är nästan för varmt för att springa runt i parken och le åt folk.🙂 Stod på Fritt Fall igår och höll på att smälta bort till små glada ångor. Haha🙂

    När blir det grönan-besök då?

    Kram!

    Gilla

  7. Kokad karl – ja tack.

    Gilla

Kommentera

