Lots of love

Kärlek…trots den tuffa promenaden. Jag tror han trivs bra hos/med oss.

Posted on 3 juli, 2009, in Dvärgtax, Hund, Kärleken, Mille. Bookmark the permalink. 8 kommentarer.

  1. Svar; jo det är rätt många som går igenom det!

    haha aww, fin bild!🙂

    Gilla

  2. Så är det dom måste lära sig och sen blir allt så mycket lättare och visst var det häftigt när nunnan rökte på,sen var dom ute och neg i gurklandet länge och väl men har inga bilder på det eller vågar inte visa dom,ha så bra och kul du hälsade på.

    Gilla

  3. hahaha den bilden va ju söt😀
    va heter din lille`? mille?

    Gilla

  4. oh, hot action;)

    Gilla

  5. hehe vad sött!

    Jo det är en del. Man måste ju hitta på nått varje dag.
    Sonen som är äldst fyller år nästa måndag så då blir det väl Grönan kan jag tänka mig.

    När har Ni semester då? Vad ska Ni göra i helgen?

    Kram

    Gilla

  6. tack för tipsen =)

    Gilla

  7. Underbar bild!!!!

    Gilla

  8. Hehe jag har rätt lång, så jag når rätt bra. det gäller bara att vinkla dem rätt.

    Nu menar jag ju som sagt armen:P ^^

    Gilla

Kommentera

