Reklamdags!

Så var det dags för ett litet reklamavbrott här i länsandet. Jag skulle nog aldrig lägga ut en reklamfilm på bloggen, men den här är faktiskt riktigt skön. Det är reklam för Valios laktosfria produkter. Det som gör att jag tycker om den här så mycket är för att ungen ser så grymt rolig ut när han hör mamman släppa en nätt liten fis och och kopplar fisen till pappa. Han ser glad ut när han utrbister ”paappa” men också helt oförstående ut när han inte ser pappa… Snuvvad på konfekten? Haha..ja..mamma hon bara vattnar vidare.. Ibland gillar jag reklam.

Kom ihåg, fina flickor fiser aldrig!

Posted on 6 juli, 2009, in Reklam. Bookmark the permalink. 10 kommentarer.

  1. Haha den va skitbra,har själv lactos så jag får nog kolla dom där produkterna fina flickor och kungen fiser aldrig tror dom,visst är dom tvillingar dom där 2,ha de gött.

    Gilla

  2. hehe ibland kan reklam vara riktigt lyckas skoj!

    Gilla

  3. Svar; har du sett alla Hpfilmerna nu?🙂

    haha, jag har alltid trott att det var ungen som fes och lurade sig själv! :p

    Gilla

  4. Gillar också den här reklamfilmen🙂 Alltid kul att analysera och kritisera marknadsföring i olika former..

    Svar: Ja, den är faktiskt riktigt smart. Lite därför jag både tog foto och gjorde en tävling av det😉

    Gilla

  5. haha ja, ansöka till bff, du?😉

    ja, men stockholm är dyrt att bo i. och lgh är svårt att få.

    Gilla

  6. Jag har faktiskt missat den här reklamfilmen. Den var jätterolig och riktigt gullig!
    Jag minns en annan film från nittonhundrabortnött ungefär, som handlade om bävernylonoveraller. En unge hade önskat sig en bävernylonoverall som ”alla andra” i skolan hade. Hans pappa missuppfattade det hela och satt uppe hela natten och sydde en bäveroverall i nylon till sonen. Synen när den unge mannen gick till skolan med hängande huvud och bäversvansen släpande i backen var obetalbar!🙂

    Gilla

  7. Shit va kvinnan är lik Uma Thurman, eller är det hon?

    Gilla

  8. HAHAHAHAHAHAH! Underbar reklam!

    Gilla

  9. Haha, den har jag inte sett!
    Klockren ju!

    Gilla

  1. Pingback: 2010 in review « ABOLIN

Kommentera

