Mille x 2

Va konstigt det blir. Det finns en hund där, en likadan husse som nyss satt i soffan och en likadan boll som jag lekt med hela dagen. Konstigt det där…spegel säger husse, men varför kan jag inte få leka med hunden för…jag vill ju.

Följ Andreas direkt i din mobiltelefon

Posted on 10 juli, 2009, in Oplacerat. Bookmark the permalink. 6 kommentarer.

  1. hehehe, sött Mille där som funderar och funderar vad som händer nu…..

    Gilla

  2. Inte lätt alla gånger att va hund,och nunnor dras till mig för dom ser vad from och mesig jag är,så då finns inte mycket att riskera,haha,imorgon hemfärd igen och vardagen tränger sig på,vi hörs kompis.

    Gilla

  3. tack🙂 han är faktiskt jätte fin!🙂

    Gilla

  4. haha älskar hur du skriver dina texter om mille!😀

    Gilla

  5. Nej, nu är det inte så många gäster i detta vackra väder =P

    Måste blogga lite bättre idag, men funderar på att ta bort bloggen

    Gilla

  6. HA!
    Sebbe reagerar inte på speglar längre, men det fanns en tid då han skällde åt spegelbilden i skyltfönster.

    Gilla

Kommentera

