Träningsdags.

Så var det dags igen att röra lite på dököttet ; ) Känns jättbra att komma igång igen. Träning är så skönt, men så ”svårt” att komma igång med…även om jag tränat massor innan det vart ett litet uppehåll. Robert som var med var kanonduktig han med. Men jag ska nog ligga på lite sen och säga att det är dags o dra på lite mer vikter ; ) Styrketräning i dryga 1 1/2 timme ochj sedan en 45 minuters promenad när jag kom hem. Med på promenaden var givetvis en rastlös Mille (hade vart tråkigt på dagis) och min älskade Mattias.

Nu ska jag gå ner och göra i ordning min cykel. Den behöver nog pumpas lite innan jag tar cykelturen till jobbet imorgon. På morgonen orkar man ju inte hålla på o krångla med sådant. Då vill man ju att allt ska funka på en gång.

Ja, daglig rapport kan man väl kalla det för. Jag räknar med att sova riktigt gott inatt.

Posted on 14 juli, 2009, in Dvärgtax, Gym, Hund, Mattias, Mille, Promenad, Styrketräning, Trött. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Men du har ju värsta tränade kroppen!
    Inte undra på att du fångat en sån hunk.

    Gilla

Kommentera

