Attack…

Är det det här som kallas för kamphund? Belöningsbollen är en succe!

Posted on 20 juli, 2009, in Bus, Dvärgtax, Lek, Mille, Youtube. Bookmark the permalink. 7 kommentarer.

  1. sv; Haha jag funderade på att köpa en faktiskt😛 . tyvärr såg jag ingen prislapp, de var säkert rätt dyra :S .

    jo lite kamphund kanske för han kämpar för att få tag i den där låtande prylen =D

    Gilla

  2. Vad GULLIG han e!

    Bollar gillar vi!

    Gilla

  3. inte mobba mille :p

    Gilla

  4. Vilken söting =D

    Gilla

  5. sv: tack så mycket! men jag tro nog att jag klara!! det handla ju mest bara om att man ska vilja!🙂

    Gilla

  6. Han är så härlig som leker och busar hela tiden.. bollen är en annan boll och inte den som låter hemsk han tuggade med sist jag var hos dig..

    Gilla

Kommentera

