Bollglädje

Då var första promenaden med lydnadsbollen genomförd. Det har gått riktigt bra. Vi ska göra samma sak kommande dagar så ska det hela nog gå riktigt bra i slutändan. Det enda problemet jag märkte var att vi skapade problem för andra hundägare. De ville ju också leka med bollen. Det var ju inte riktigt meningen. Men men, nu ligger Mille här brevid i soffan och om cirka en vecka kommer han gå till Hundbeteende Terapeuten i Stockholm med Mattias och börja med hårdträning på inkallning, möta andra hundar och andra bra saker som kan behövas.

Posted on 20 juli, 2009, in Dvärgtax, Hund, Lek, Lydnad, Mille. Bookmark the permalink. 4 kommentarer.

  1. Svar; jag vet faktiskt inte riktigt. har fått nåt kupong häfte på typ 10 lektioner ala 5600 eller nåt liknande. tror det var 630 eller nåt sånt där riktigt hemskt för EN lektion.

    Milles saker borde ju få lämnas ifred tycker man! :p

    Gilla

  2. hehe.. just nu är jag bara arg.

    Gilla

  3. 🙂 jaa, eller jag gjorde som vanligt. Somnade en stund i soffan nu när jag kom hem. Nu är jag rätt pigg, men känns som att det sitter en liten kniv i halsen varje gång jag sväljer. Men dör jag såg gör jag:D hehe

    Gilla

  4. hehe…vad gullig hund!😉 vad heter han/ hon?😛

    Gilla

Kommentera

