Hårdtränad bonde = yummy

Sådär…en stor nyhet har hgänt här idag. Jag har blivit farmare…yes, du läste rätt. Jag har blivit bonde. Facebook är så givande…haha…nu får man testa på ett nytt yrke där dessutom. Spelet Farmerville går ut på att så, skörda och kööpa nytt och sälja. En fluga som kommmit för att stanna? Ja, kanske för den mest inbitne facebookaren, och det vet ni alla att den kategorin inte falle rin på mig. Men jag måste säga att jag är jävligt söt som bonde : )

bonde

Klicka på bilden för att se mitt sanna jag ; )

Men hårdtränad bonde? Gymmet efter jobbet. Hårdträning och det gick galant. Kände att jag hade mer ork än på länge och energin flödade under rygg, biceps och axel övningarna. Men jag fick hejda mig…hade jag tagit i för fulla muggar, då skulle jag inte kunna kliva upp imorgon. Men nu blir det hårda tag, jag ska ha mina muskler tillbaka!

Nu blir det välförtjänt kvällsmys med mannen Mattias och Mille. Men först ska Mille få gå ut och bajsa.

Posted on 21 juli, 2009, in Gym, Mille, Muskler, Mys, Styrketräning, Träningsvärk. Bookmark the permalink. 4 kommentarer.

  1. på tal om det här, jag skulle behöva lite hjälp med min gräslök jaghåller på att odla för fullt i landet. några tips? ;D

    Gilla

  2. hehe jaa, men man kan gå ut ändå. Man behöver ju inte dricka bara:P hehe

    Men fribiljett borde jag få ändå:P hehe

    Gilla

  3. tror du skulle blir den BÄSTA gaybonden EVER!

    Gilla

  4. no e de roligt att vara bonde

    Gilla

Kommentera

