Happy friday

Helg och åter helg. Så gott som det bara kan bli. Ligger i soffan och jäser lite efter en dag på jobbet, hårdträning och en långpromenad med Mille. Känns som man gjort sitt för idag. Dagens lista (so far).

  • Jobbet – flöt på bara fint. En del att göra, men lugnt och harmoniskt.
  • Hårdträningen – Bröst och Triceps fick sin en rejäl omgång i gymet. Även idag fick jag hejda mig för att inte ta ut mig för mycket. Vill ju kunna röra mig imorgon. De första ”riktiga” träningspassen efter att kommit igång igen måst man ju ta det lite varligt på. Haha…kan knappt tro mig själv att jag skriver detta. jag som alltid annars kör fullt ös medvetslös…krypa hem.
  • Långpromenad med Mille – Jag är så glad över våra krabat. Älskade dvärgtaxen…mys.

Farmandet går bra. Har odlat utav bara fasen. Det där spelet är ritkigt roligt…eller snarare sött. ja, jag vet inte hur man skaa benämna det. Jag tycker om det….men kommer inte hålla på med det så länge till. Orkar inte lägga ner så mycket tid på det, man måste ju planer sina grödor…de orkar inte jag.

Posted on 24 juli, 2009, in Dvärgtax, Gym, Helg, Jobb, Mille, Promenad, Styrketräning. Bookmark the permalink. 3 kommentarer.

  1. SV: JAA! Jag är så sugen men utan pengar kommer man tyvärr inte långt. Min halv-homofoba pojkvän skulle också behöva ta sig ner till priden.

    Gilla

  2. Ja det var rent tur att jag inte var på Gotland.. skulle nog fastnat mig därborta ett par dagar.. Färjorna trafikerar inte lika mycket nu efter olyckan som innan. Många strandsatta turister där nu.

    FINALLY WEEKEND for you!😉

    Gilla

  3. Tackar. Jag ska uppdatera det då:)

    Gilla

Kommentera

