Måndagsterror.

Farmen lever. hej vad det skördas och går bra. Grödorna frodas och djuren mår bra. Kanske ska bli storbonden nr. 1. Fast jag vill inte hålla på o skörda och så och ”jordbruka” i verkligheten, cyberbonde går bra…men IRL..no no.
Om jag hade en gård, då skullle jag se till att ha en jääättestor inhängad som man kan låta hundar springa fritt i. Kanske starta kennel eller något i den stilen. Skulle gården ligga nära stan, då skulle man kunna öppna upp ett hundcenter. Ett place där man kan rasta sin hund, ta en kopp kaffe, låta hunden trimmas och köpa prylar till sin hund. Allt på ett o samma ställe, skulle vara så smidigt. Jag sarknar ett ställe.

Jobbet, ja, vad säger man. Det flöt på. Vi var inte direkt överbelastade på något sätt. Lugn start på veckan. Men imorgon blir det lite mer att göra och dessutom är det sovmorgon för min del. Underbart att få sova en timme extra : )

Nu ska jag farma vidare och snurraa runt på andra bloggar om livet och andra äventyr. Såna där vettiga saker du vet.

Posted on 27 juli, 2009, in Livet. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Nu har jag lite att ta igen, efter min vecka på landet.
    Tack för det.
    Det är härligt att läsa en bögig OCH hundrelaterad blogg.

    Gilla

  2. härlig blogg du har..

    Gilla

Kommentera

