Roligaste ”reklamen” någonsin

 Måste ses!

En sådan mobil måste jag ju bara ha, så många FANTASTISKA funktioner.
Smällde ut den på facebook också ; ) Ibland är youtube rena himmelriket!

Posted on 29 juli, 2009, in Facebook, Mobil, Reklam, Youtube. Bookmark the permalink. 10 kommentarer.

  1. Haha sämst🙂

    Gilla

  2. Ja det känns riktigt bra att äntligen har börjat vara mer nyttig, det är något som många tror, att man ska äta så lite som möjligt får då är man nyttig, men det gäller att äta mycket, fast rätt mat. Livet leker, och årets sommarjobb börjar närma sig mot slutet, har bara en vecka kvar nu. Så himla skönt. Vädret är ju något av det sämre måste jag säga.

    Allt bra med dig/er?

    Gilla

  3. Tackar! Ja, det känns helt rätt att vara på hemmaplan. Har faktiskt saknat Sverige en hel del. Haha om du har tröttnat på min familj ska du veta hur jag har det. Men jag flyttar förmodligen inom kort, börjar bli dags känner jag.

    Jo en sån mobil skulle man behöva, skitbra när man ska ta tempen ju. Haha. Hade!

    Gilla

  4. Uj, uj … en så’n skulle jag ju ha önskat mig i födelsedagspresent!!!!

    Gilla

  5. Den var ju bra, me waaant!

    Gilla

  6. Haha! En sån härlig reklam:P

    Men hmm, det var nog inte därför jag inte drack:P hehe

    Gilla

  7. Ge mig den där!

    Gilla

Kommentera

