Vad ska man skriva?

Har du ingen aning, det har inte jag heller.

Igår tränades det massor. Rygg, Biceps och Axlar fick sig en tuff match i gymmet.
Jobbat innebär en hel del nya och spännande erfarenheter. Håller på lite med koordination, utan att för säga mycket, när det gäller barn som inte kan opereras hos oss utan vi får åka till ett annat sjukhus och utföra operationerna/undersökningarna. Det är kul. Jag gjorde den första koordinationen igår och idag fick vi se om jag hade gjort allt rätt. O gissa om jag var glad när vi kom dit och allt funkade som det skulle.

Passar på att gratulera Svärmor på sin födelsedag. Ni som läser min blogg och sett signaturn A-M, ni har då läst min svärmors kommentar. Grattis på 25-års dagen ; )

Men så är det onsdag dag…sitter hemma och slöar i soffan. Det är ganska tröttsamt att cykla…men det går ju lättare o lättare för var gång. Det märks att man inte går på några Stepup pass nu. Det är så trist att friskis dragit in alla de passen under soammaren. Det var ju min konditionsbit här i livet… Jag tror att i Augusti drar det gång igen. Hoppas jag i alla fall. Annars jävlar.

Farmen på Facebook går med vinst. Känns ju positivt!

Posted on 29 juli, 2009, in Ögonoperation, Cykla, Facebook, Födelsedag, Friskis och svettis, Gym, Jobb, StepUp, Styrketräning. Bookmark the permalink. 4 kommentarer.

  1. hehe, tack! du🙂

    Gilla

  2. Farmen på Facebook!
    HAHAHA.

    Gilla

  3. Tackar… älskar verkligen tröjan… riktigt skön🙂

    Gilla

  4. HJÄLP!!!! Jag har inte tränat (förutom ridningen) på 4 veckor!! MÅste få inspiration att komma i gång!!

    Gilla

Kommentera

