Fri men ändå inte…än

Nu är klockan prick 17.30. Jag kom ut från jobbet för ca. 7 minuter sedan. Men vem vet, de kan fortfarande ringa in mig. Fram till 20 varar beredskapen och skyldigheten att svara i telefonen. Så fri, men ändå inte… Bilden beskriver min hjärna på ett riktigt bra sätt. Det är riktigt suddigt i tankeverksamheten just nu. Varför kommer inte T-bane tåget?

Följ Andreas direkt i din mobiltelefon

Posted on 31 juli, 2009, in MMS-inlägg. Bookmark the permalink. 3 kommentarer.

  1. jaha tycker du jag ska ha mer kändisskvaller på min blogg… hmm kanske det :;P

    Gilla

  2. tur att dom blev godkända av dig då :_P

    Gilla

  3. Blir aldrig riktigt klok på den där jävla SL skiten.
    Att jag låter så bitter just nu är nog för att 10 min blev 30 idag. Skitjobbigt.

    Hoppas att allt är bra mate!

    Gilla

Kommentera

