Övertiden hägrar…

Så är det frdag. Uppe tidigare än jag brukar. 5.30 ringde klockan och jag hörde verkligen hur djävulen skrattade rått åt mig när jag morrandes klev upp. Varför är det alltid så skönt att sova när man måste upp tidigt? Operationer på bortaplan och när det var klart visar det sig att vi måste jobba på beredskapstid med 2 1/2 operationer. How fun…

Jag som bara ville hem, krama om Mattias, pussa lite på Mille och sova en låååång stund…

Country roads, take me home
To the place I belong
West virginia, mountain momma
Take me home, country roads

Posted on 31 juli, 2009, in Beredskap, Jobb. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. Jag håller med dig där! Det värsta jag vet, (nästan) är den där djävulska väckarklockan! hehe

    Gilla

Kommentera

