TvättMille

Efter en skön promenad runtom Sundbyberg så återstod det bara att ta hand om tvätten. Slängde ner alla strumpor i tvättpåsen när jag gick upp för att sortera vidare uppe i lägenheten. Mille visade sig vara riktigt intresserad av tvätten och de strump-paren som jag la ner i påsen plockade han nöjt upp, smakade lite på dem och sedan fiskade han upp nästa par och upprepade proceduren. Efter någon minut så satt han där med lite strumpor runt sig och titta glatt på mig. Det var ingen idé att neja han, för han bet inte i dem, han plockade bara ur dem. Gulligt värre.

mille tvätt

Tyvärr kom jag på för sent att jag skulle fotat det hela. Så jag slängde tillbaka allt i påsen, slet fram kameran och hoppades på att han skulle gör likdant en gång till. Men icke sa nicke, han tittade bara djupt ner i påsen…och kom upp utan något i munnen…

Posted on 31 juli, 2009, in Dvärgtax, Mille, Promenad, Sundbyberg, Tvätt. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Oh gullig värre! Mille är riktig mysig!🙂

    Gilla

  2. 🙂
    Sebbe vill alltid sova i tvättpåsen.

    Gilla

Kommentera

