Galenskap syns

Släpp dårarna loss i er. Det är fredag och helg, vilket innebär ledighet för de flesta. Jag och Ms. Morris ska jobba hela helgen eftersom vi pliktroget har beredskap, alltid redo att rycka ut! 

DSC00297

Bilden är klickbar för större format och den som svarar bäst på frågan;
Hur mår personen på bilden egentligen?
Den som har bästa svaret, vinner bilden som poster, signerad!

De ni.

Posted on 7 augusti, 2009, in Beredskap, Helg. Bookmark the permalink. 10 kommentarer.

  1. Som svar till dig: nä. Det var supertrevliga och glada där. Jag blev faktiskt lite förvånad, men positivt överraskad på mitt första besök där.

    Annars.. helg. ja. En dag som alla andra för oss arbetslösa, med enda skillnaden att kompisarna har tid att leka med en.

    Gilla

    • Oj, va kul atrt du har den erfarenheten.- De få gånger jag varit där (garanterat inte samma kontor) så har jag bara blivit ifrågasatt och motarbetad. Detta trots att jag kom med BÄTTRE lösningar och egna initiativ. Så min erfarenhet är…gör allt för att undvika arbetsförmedlingen.

      Gilla

  2. haha, du borde också ansöka till alltså wipeout, då kanske vi tävlar mot varandra. vem vet😉

    Gilla

  3. haha, men vi kan göra tv bättre och underhållande av två snygga killar😉

    Gilla

  4. Ja nu är det lite synd om mig, ja fy vad ont det gör, och såren är inte fina direkt. Har en underbar mamma som hjälper mig så rent är det nog hoppas jag.😉

    Gilla

  5. hehe =) Eloise är så skön😀
    Visste inte heller att dem hade gjorde en video🙂

    Gilla

  6. Sv: Ah, han gör ett bra jobb😛
    I helgen blir det att släppa loss. Festa och träna står det på mitt shema så jag kommer ha det bra.

    Personen på bilden mår dock inte så bra, pga av sin sexuella läggning till tvättbrädor som han så desperat älskar med. Dessutom blir han 45% mer sugen då han är klädd i sköterskakläder som han så ofta bär.

    Jag tycker synd om honom, det är inte alls så lätt att ha en sådan sexuell läggning!

    Gilla

  7. Då måste jag bara fråga; vad jobbar ni med?

    Gilla

  8. sv: sant så sant😉 vad sker i helgen då? något skoj?

    Gilla

  9. Rätt svar:
    Personen på bilden är inte normal på en enda fläck.

    Gilla

Kommentera

