Höstförsmak

Det börjar likna höst nu. Är ute med Mille på en liten runda, det har precis regnat, luktar fukt och känns fräscht. Fortfarande grått i skyn och mera regn hänger löst. Mörkret tränger på, mer och mer. Många har sådan ågren över att sommaren snart är helt förlorad. Men sån är inte jag, jag vill slå ett slag för den här underbara försmaken av hösten och för riktiga hösten som kommer vare sig man vill eller inte. Me like!

Följ Andreas direkt i din mobiltelefon

Posted on 21 augusti, 2009, in MMS-inlägg. Bookmark the permalink. 3 kommentarer.

  1. Skönt att läsa om någon som gillar att hösten är på väg. Kan kännas lite peppande då man själv inte riktigt känner den där glädjen själv ^^

    Jag är med i en veckansblogg tävling här: http://livetivillavillekulla.blogg.se/2009/august/rosta-pa-veckans-blogg.html och skulle uppskatta om just du röstade på min blogg nr, 2. Som tack så länkar jag alla som röstat om jag vinner tävlingen

    Gilla

  2. jag gillar också hösten. alla årstider har sin charm. Tiden filmkvällarna blir allt mer tätare och ljusen tänds. jag gillar’t!

    Gilla

  3. Hösten är underbar.
    Det är helvetesmånaderna nov-mars som är jobbiga.

    Gilla

Kommentera

