Träning

Men så gott det var med lite träning. Första Step-Up passet sen innan sommaren. En jättebra ledare och grymt skönt pass också. Så tisdagarna är nu ständigt bokade. Hipp hipp

Den andra glada träningsnyheten är att jag bokat instruktion på gymmet, inte för att ränna runt med enbart styrketreäning, jag sak börja träna crossfit Kolla även in:http://library.crossfit.com/free/pdf/CFJ-trial.pdf
Jag längtar så, det här kommer bli intressant

Posted on 22 augusti, 2009, in Crossfit, StepUp, Träning. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Härlig med träningspass.
    Jag har ökat med att träna från 3 till 4 gånger i vecka.
    Man får se om det blir mer resultat!😉
    Trevlig helg med mannen..!

    Gilla

  2. Åhhh shit. Jag har fasen inte tränat på LÄÄÄÄÄÄNGE och lite längre ändå:( hehe

    Gilla

Kommentera

