Mor mor är inte klok

Jag är så stolt över att vara min mors son. Lena Bolin, jag tror nog ärvt lite av henne. Min älskade sambo Mattias ska börja plugga, eller har för den delen. Det vet ju givetvis svärmor i Skövde om. lagom till skolstarten så damp det ned ett litet paket till Mattias. Så fint så.  Nu har han allt man behöver inför skolstarten. Tack mamma, nu slapp jag köpa…haha

Bilden är klickbar!

skola

Posted on 25 augusti, 2009, in Present, Skola. Bookmark the permalink. 4 kommentarer.

  1. Nämen … vad jättegulligt av din mamma!

    Gilla

  2. Hehehe
    Det var väldigt sött av henne.
    Vad pluggar han då?

    Kram

    Gilla

  3. Det var ju riktigt gulligt!

    Allt är bara bra med mig, allt bra med dig? Samma här, det har varit alldeles för mycket jobb, och på måndag börjar skolan igen:) Men ska nu försöka att vara tillbaka på bloggen.

    Gilla

Kommentera

