Kåta Gun

På med ljudet och njut. Gun får mig att tjuta av skratt!

Posted on 30 augusti, 2009, in Kåta Gun. Bookmark the permalink. 10 kommentarer.

  1. Hej!!

    Visst är Kåta Gun bra. Bara älskar henne. Skrattar så jag tror jag ska dö.
    ”vet du Bjönr vad jag har på mig medans vi snackar om Svenska Dagbladet?” Jag är rent naken, precis som gud skapt mig….. hahahahahahaha det är så kul.

    Teo tycker den är tråkig dock.
    Helgen har varit bra och förbereder oss nu för en ny träningsvecka.
    Vad tränar du/ni?

    Kramar

    Gilla

  2. Jag tränar på friskis och svettis på Kungsholmen. Men nu kommer det blir mera ”hemma-och uteträning” då jag kör igång med Crossfit här i sept.

    Gilla

  3. Låter ju riktigt bra!
    Hur mår du då? Allt väl med dig och Mattias?
    Är det jobb som gäller hela veckan nu eller?

    Crossfit låter kul, är det löpning och massa som kommer gälla nu framöver då?

    Massa kram

    Gilla

  4. http://www.crossfit.com/
    Där ser du vilka övningar som jag kommar att göra. Man kollar in den siten varje dag och får reda på ”dagens övning”. Jag ska prova först med en instruktör och känna efter om det känns bra. Men jag kan redan nu säga att jag är så sugen.

    Gilla

  5. Hur jobbar du då?
    Är det långa dagar och så eller?
    Kan tänka mig att du har skift då du jobbar i vården om jag inte minns helt fel.

    Jag ska till AF imorgon igen. Ska bli sååå roligt… NOT!!!
    Var ute på något möte i Sundbyberg i fredags. Detta gav verkligen inget men man måste ju annars förlorar man A-kassan.

    Hur mår lilla Mille då? Hade Mattias det kul på Grönan?

    Gilla

  6. hahaha! kvarteret skatan är ju underbart😀

    Gilla

  7. Åh, jag älskar Gun! Har nog en egen liten Gun i mig.

    Gilla

  8. Hallå De vá guunu. Jag står här med två neyblandade groggar. HAHA ÄLSKA!

    hehe joo, det vore ett snyggt mode det allt:)

    Gilla

  9. HAHAHAHAH! Sen att hon börjar smeka dockan där mitt i allt är ju så jävla klockrent!

    Gilla

  10. Hon är riktigt bra!

    Gilla

Kommentera

