Kåta Gun på hotellrummet

Posted on 31 augusti, 2009, in Kåta Gun. Bookmark the permalink. 8 kommentarer.

  1. Haha, hon är ju helt tokig😉 Roliga klipp!😀

    Gilla

  2. Hej!

    hehe ja, det var inte jag som vann, men jag låg inte så dpligt till🙂 det var bara andra gången jag bowlade, men det är riktigt kul. Ja det tycker jag att du ska göra.

    Gilla

  3. Gun är helt enkelt fantastisk. Hon var med på tok för lite i serien!

    Gilla

  4. Jag tycker att Alvedon har rätt neutral smak faktiskt ^^ Haha🙂

    Gilla

  5. hahaha alltså jaa, jag orkar inte!😀

    Gilla

  6. Jisses mer galen å kåt än jag!

    Gilla

  7. Ser att du är helt inne på Gun.
    (Gun är DEN Gun som är bästis med Miss Tiffany i Hipp Hipp:) )

    Gilla

  1. Pingback: 2010 in review « ABOLIN

Kommentera

