Inspiration

Efter dagens underbart vidriga jogg/löptur så bestämde jag mig för att bli bättre på denna träningsform. Stadium har just nu ett erbjudande på ett set som består av löpbyxor och jacka. 499 spänn. Klart jag slog till!

pants over
Jag var lite skeptisk till de tighta ”byxorna”, men de satt jättskönt! Att jag dessutom är skitsnygg i dom är ju en bonus, fråga Mattias…soo sexy!

Men jacka är för tidigt att ha på sig, blir för varmt, så jag slog till på en snygg t-shirt också:

shirt

Självklart är det såna däringa kläder som andas, släpper igenom luft och för bort svett m.m. Känns riktigt bra att ha inhandlat det här! Imorgon ska jag till en riktig skobutik med löparskor, för att prova ut ett par som jag kan ha både för löp och jogg. De skorna jag har nu är förra året skor jag hade för inomhusträning (StepUp) och de får jag bara ont i fötterna av. Desstuom är dom så gamla, slitna, fel dämpning i (sliter på knäna) öfr jogg o löp. Sen är jag redo att börja jogga på allvar. Spännande.

Posted on 6 september, 2009, in Jogga, Träning. Bookmark the permalink. 3 kommentarer.

  1. usch, känns det inte naket att ha på sig så tajta byxor när man är ute och springer?

    Gilla

  2. Jag är imponerad. Att springa är ju det tradigast OCH jobbigaste man kan göra.

    Gilla

  3. Bra får då hålls pungarna på plats!

    Gilla

Kommentera

