Joggarsöndag

Jag trodde jag skulle spy, dö och blodsmaken i käften gjorde sig påmind. Men jag är stolt. Jag är stolt, 5 km på 24 min. Konditionen är under all kritik med tanke på att träningsmässigt denna sommar har det varit katastrof. Men den pumpande musiken från IPOD:en gjorde att jag kunde löp/jogga genom femkilometern i Ursviksskogen. Efteråt var det helt underbart….att få dö på gräsmattan och dra ut det stelheten i muskler och senor. DRICKA!

Posted on 6 september, 2009, in Jogga. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. Hej!

    Fan vad duktig du är. Jätteskönt när man väl har sprungit det.
    Skulle vilja gilla att löpa för jag behöver konditionen. Den är ju under all kritik.

    Du får säga hej nästa gång du ser oss. Skulle va kul att snacka lite ju.

    Haft en bra helg?

    Massa kram

    Gilla

Kommentera

