Lycka

Sådär ja, idag efter jobbet så skulle jag köpa mig en ny Ipod då min gamla knasat ur och inte hittas på någon dator, vilken det än är, när jag dockar in den. Jag sitter med en Ipod som bara går att lyssna på, inte ladda upp ny musik. Piss! Men jag gick till Applestore vid västermalmsgallerian och var förberedd på att punga ut 1500 för en ny. Men se den kostnaden slapp jag, han pluggade in den i butikens dator. Och inget hände…surprise! Men så tvångsåterställde han den, men kontakten i….och då..pling dök den upp i hans dator. Glatt meddelade han att jag kunde använda den. Cool…

Jag vart så glad, så jag gick över till Löplabbet (yes, jag vet att jag skrivit att man inte ska handla där då servicen inte är den bäste…men alla får en chans till…) och testade ut ett par jogging/löpskor som är anpassade efter mina fötter. Kanon, jag köpte mig ett par grymt sköna skor från Asics. 1080 spänn…men nu har jag riktiga skor!

asics

Posted on 7 september, 2009, in Skor, Träning. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Nämen … precis likadana skor som jag köpte … satt som gjutna från allra första stund och har inte varit några som helst problem med att ”springa in”! Inte tillstymelse till skavsår e.d.
    Lycka till med löpträningen!

    Gilla

  2. Det ordnar sig oftast när man tvångsåterställer den. Men tänk så härligt att du slapp köpa en ny. Lycka var ordet.

    Gilla

Kommentera

