Premiär!

Så…varför vänta och skjuta upp något mankan göra idag? På med alla kläder som jag köpt, sätt hunden i koppel och ta en tur. Så här har då aldrig någon sett mig och jag trodde för guds skull att jag med skulle slippa se detta…

DSCF3716

Killen på löplabbet sa till att jag skulle köra mjukt och lugnt första gångerna. Så jag tyckte att ett varv runt råstasjön med Mille borde vara lugnt och bra början. Det gick så bra att jag tog ett varv runt lötsjön också.

runda

5.2 km. 29 minuter, inte ett enda stopp..jag skulle orkat mer, men jag tror det fick vara bra så… Starta mjukt. Mille var så duktig, förutom då han kastade sig rätt ner i en stor hög med hundbajs och rullade ett par varv. Så nu har han med duschat…hahaha…

Posted on 7 september, 2009, in Jogga, Mille, Träning. Bookmark the permalink. 5 kommentarer.

  1. träningsnarko? ;D

    Gilla

  2. Woohoo. Hunky hunky.

    Gilla

  3. å pungarna på plats!

    Gilla

  4. Verkligen snygg!😉 wow. Nu kommer Mattias och hoppa på dig. *skratt*

    Gilla

  5. Syns vi på lidingö under lidinöloppet? jag springer ska du?😛

    Gilla

Kommentera

