Lördag 16:44

Träningen gíck som smort. Det var kul o träffa Virre efter ganska lång tid icke-seende. Till min stora förvåning var det inte Jenny som körde passet, hon är ute på resande fot. Så det får bli en annan gång som jag får köra hennes pass. För nu på lördag som kommer, då har F&S inspirationsdag för sina ledare. SÅ ni som går på någon av F&S Stockholms anläggningar kan lika gärna bara glömma att ta ett pass. ALLA passa inställda.

Well well, hon som körde idag var rätt ok hon med. Men jag blir så trött på att dessa åmande o kråmande upp- och nedvarvningsrörelserna. Jag går inte för att dansa. Jag går för att träna. Det är faktiskt inte konstigt att killar inte vill gå på Aerobics och StepUp när man ska kråma och åla sig stående i typiskt superfeminina rörelser. Det är synd, för det är grym träning och tuff musik, men då ska det vara med en ledare som är ute efter att träna gruppen…ionte förebereda inför dans.
Hon som körde idag, var precis på gränsen för att det skulle för mycket för min smak. Hennes ordinarie pass inte är en passande tid alls för mig, onsdagar kl. 20. Så sent går jag aldrig och tränar.

Klockan är nu 16:55, jag har beklagat mig tillräckligt nu.

Posted on 12 september, 2009, in Friskis och svettis, StepUp, Träning. Bookmark the permalink. 3 kommentarer.

  1. Haha, mate, du ska inte tycka synd om mig. Du SKA komma till grönan och se hur jag mobbar de små glinen!😉

    Gilla

  2. haha, men andreas dåå, blir säkert bättre träningspass nästa gång ;D

    Gilla

  3. Åhh jag vill med träna igen. Länge sedan.
    Joo det tycker jag du ska göra. Gillade skylten, ”I LOVE HJO” haha:)

    Gilla

Kommentera

