Semesterresa bokad och betald

Så var det äntligen dags att komma iväg till lite sol, värme och förhoppningsvis lite bad. Den 24:e oktober lyfter planet för att ta mig och mannen till en välförtjänt solsemestervecka. Med tanke på att man jobbat hela sommaren så sitter det verkligen bra till med den här resan. Jag vet vart vi ska, men Mattias vet inte. Det känns ju lite roligt det här : )

Mille? Han ska bo på hunpensionat och ha semester han med, från oss, så han är det inget synd om ; )

Posted on 28 september, 2009, in Dvärgtax, Hund, Mille, Semester. Bookmark the permalink. 9 kommentarer.

  1. Hej!!

    Låter underbart med en liten semesterresa. Skönt!!
    Jo det funkar här. Lite mycket bara!

    Träningen går ganska bra, ska försöka gå imorgon igen!
    Själv då? Hur är allt??

    Kram

    Gilla

  2. tack så mycket.

    skönt med lite semester.

    Gilla

  3. Jo visst var det!:)
    Tack detsamma!:)

    Gilla

  4. Fan va skönt med lite värme! Läste en blogg nyss hos en tjej som bor i umeå och hos henne snöade det lite idag. 1 mars drar jag till Rom, så jag har lite att se fram emot jag också. Dock lite längre fram men ändå😉

    Gilla

  5. LJUVLIGT. Och så spännande för karln din. Du är en hyvens pv.

    Gilla

  6. å du tar mej med tack!!

    Gilla

  7. Fasen vad roligt. Jag vill med åka på semester utan att veta vart. Varför bjuder ingen mig på så sätt.

    Ti hi hi, Man tackar:)

    Gilla

  8. Åh vad härlig!🙂
    Glöm inte berätta sen när ni är framme den 24 oktober var ni befinner er😉
    Det betydde mycket för mig när jag var på Malta.. piggare och är i en bra form nu grund av värme och sol!😉

    Gilla

Kommentera

