Sjuk i huvudet

och halsen, det är jag det. Jag som trodde jag skulle vara fit for fight idag och gå till jobbet. Men huvudet är fortfarande lite tjockt och hjärnan funkar inte riktigt som den ska (har den någonsin det förresten) och det gör lite ont i halsen var gång jag sväljer. Så jag kostade på mig en karensdag och vilar upp mig ordentligt.

hostlov

Ute blåser det, har precis lämnat hunden på dagis (han har det bättre där än hemma med en orkeslös husse). Sitter i soffan och blickar ut, en kopp kaffe i handen. Jag älskar hösten! Även om jag älskar de tre återstående årstiderna med, men hösten är magisk.

Har lite som ska fixas idag tänkte jag när jag ändå är hemmasittande. Är ju ständig sekreterare och ledamot i bostadsrättsföreningen, så jag hålle rpå massor med pärmar och utskick. Håller på och skriver ut ett informationsbrev som ska delas ut till alla som bor i föreningen, det blir så himla snyggt! Städningen är en annan aktuell punkt som borde avklaras idag. Sen vete fanken… Kanske ska ta det lite lugnt med? : )

Posted on 5 oktober, 2009, in BRF, Dagis, Dvärgtax, Höst, Hund, Mille, Sjuk, Städa. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. Krya på dig vännen!
    Har oxå lite ont i halsen faktiskt!!

    Gilla

Kommentera

