Solen skiner…not

Skuggorna springer i fatt mig när jag stegar mot bussen som tar hem till mina älskade män som väntar på mig hemma. Tisdagarnas StepUp-pass är något utöver det vanliga, svetten sprutar och hjärtat klappar på rätt ställe. Jag mår så jäkla bra, trots min förkylning som inte riktigt släppt taget om min näsa och hals. Jaja, jag vet av man INTE får träna när man har ont i halsen. Men nu kommer jag inte kunna träna något mer på två veckor. Semesterresan hägrar. På lördag lyfter planet mot ett varmare klimat och njutning. Njuta av sol, bad och min Mattias.

Följ Andreas direkt i din mobiltelefon

Posted on 20 oktober, 2009, in MMS-inlägg. Bookmark the permalink. 3 kommentarer.

  1. Oj så härligt… Hyffsat avundsjuk blir man ju.
    Vart ska ni åka?

    Gilla

  2. Sorry, för det sena svaret!

    Jo det gick väl bra de första 5 minuterna haha, jo men det gick allt bra, men jag blev sjukt sliten, men det är riktigt skönt att vara ute och springa😀

    Gilla

  3. På lördag redan! Det var som tusan.

    Gilla

Kommentera

