Borta bra, men hemma bäst

Back on track, på hemmaplan.
Kom hem i natt och landade i säng vid 4.
Ska fixa lite saker, kommer väl bli mer skrivande senare.

Nu ska här handlas mat och hämtas hund på pensionatet.

Posted on 31 oktober, 2009, in Semester. Bookmark the permalink. 5 kommentarer.

  1. Välkommen hem och nu är man nyfiken hur ni hade därnere🙂
    Hoppas med lite sol och god grekiska mat

    Gilla

  2. kom och rädda mig snygging😉

    Gilla

  3. Har resan varit underbar?🙂

    Gilla

  4. Aha, vilken osis att det inte vart fler soldagar.
    Men riktigt skönt att komma iväg ändå och kanske samla ihop lite mer energi tills man kommer hem. Och Grekland som är så härligt!
    Mycket gott bland deras maträtter.

    Gårdagskvällen blev faktiskt en flopp.
    Inte på grund av min outfit utan på grund av att jag aldrig fick tillfälle att använda den.
    Natten till igår kunde jag inte sova för hosta satte käppar i hjulet.
    Jag somnade till slut vid 15-tiden och tänkte sova i två timmar för att i alla fall ha sovit någonting.
    Fast jag hörde inget alarm och vaknade först efter 21.
    Då kändes det för sent att börja göra sig klar…:-/
    Jaja, det var kanske helt enkelt inte meningen att jag skulle ut den här gången…😛

    Gilla

  5. Men oj så snabbt det gick! Hur hade M det på pensionatet?

    Gilla

Kommentera

