Lycka

Fick ett sms av min underbara man på morgonen. ”Fick bära ut din pansartax i morse. När jag tillslut fick honom att gå själv, gav han mig trumpna blickar. Men han var lycklig när han fick komma in i dagisvärmen. Förstår honom. ;-)Ta det lugnt idag. Puss!”. Att ett sms kan få en att le så mycket. Jag älskar både min man och min hund.

Följ Andreas direkt i din mobiltelefon

Posted on 5 november, 2009, in MMS-inlägg. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Drömmen om kärlek är det enda som får en att stå ut med allt elände.

    Gilla

  2. Förstår din glädje över det gulliga sms:et🙂

    Gilla

Kommentera

