Valpar

Här kommer lite ny bilder på Nova och hennes två valpar. De små liven, bllinda och döva i lite mer än 3 veckor till. Sedan ska de öppna upp ögonen och koppla på öronen.

Posted on 8 november, 2009, in Hund, Tax, Valpar. Bookmark the permalink. 4 kommentarer.

  1. Jo, i de lugnaste vatten…det är helt sant.
    Man kan som sagt aldrig veta vilka som är kapabla till sådant, även om man ibland gärna vill tro att man vet det.
    Man skulle säkert bli förvånad om man visste allt om alla bekanta…
    Jag tror att fallet lagts ner i alla fall.

    Helgen har varit rätt ok, inte så händelserik men jag är inte den som är ute och festar varje helg så för mig fick det duga med lite träning och ett gäng filmer.

    Johannah – the one and only.😉

    Gilla

  2. Hej!!!

    Söta valpar🙂
    Jo det är ganska bra med oss. Vi börjar återhämta oss efter längre förkylning och feberperiod.

    Jag har precis börjat på pendeltågen dvs Stockholmståg som tågvärd. Så hör du min röst får du komma och säga hej. Känns ganska kul men det är mycket att lära sig då det är säkerhetsarbete.

    Allt ok med Er då?

    Kram

    Gilla

  3. Tänk vilken konstig tillvaro att varken se eller höra!

    Gilla

Kommentera

