Fredagsfeeling

Nu är det helg igen! Så skönt! Av någon anledning har jag varit så otroligt trött i veckan. Jag fattar inte. Det ska ju inte vara såhär, det måste bero på aatt det inte är specillt ljust nu för tiden. Har någon av er provat ljusterapi? Är lite nyfiken på om det kan funka eller om det är att kasta pengar i sjön.  Jag ska ta lite solterapi imorgon, i form av solarium, efter träningen. Lite belöning ska ju ha.

Pratade med käre mor precis och meddelade att vi kommer ner till dom 27/12 – 1/1. Vi drar till Skövde & Hjo. Jag hörde glädje i rösten : ) Vi skulle åkt ner tidigare om vi kunnat. Men jaag har ju beredskap 25/12 och 26/12. Så…jag får snällt hålla mig på hemmaplan då. Snälla…se till att skydda era ögon under julhelgen nu så jag slipper se era söndriga ögon. Julen är glädjens högtid, glädjande att behöva opereras. Tänk på det.

Posted on 27 november, 2009, in Ögonoperation, Helg, Ljus, Träning, Trött. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. Åhh men du! Finns det inte någon ”ljusrum” i Skövde eller om det är i Jönköping kanske…

    Hur menar du med besökare i kategori?? =)

    Jag har inte så där jätte många besökare men. =) hehe

    Gilla

Kommentera

