Testar

Jag testar att skriva ett inlägg från min nya Iphone som jag köpte igår. Massor med roliga applikationer finns att ladda ner, t.ex. Den här WP-appen som gör att jag kan skriva på bloggen direkt från mobilen. En kul grej helt enkelt.

Posted on 4 december, 2009, in Blogga, Iphone. Bookmark the permalink. 5 kommentarer.

  1. Lite vardagslyx.🙂 Den möjligheten att kunna blogga från mobilen skulle jag gärna ha haft, men min telefon vägrar.

    Gilla

  2. Den appen är askalas. Grattis till fönen!

    Gilla

  3. Ha, ha… Kul med nya leksaker!

    Gilla

  4. Själv är jag numer helt beroende av min iPhone. Har kalender, shoppinglistor, julklappslista, spel, musik, vattenräknare och jag vet inte vad i den. Men jag älskar min lilla vän, hi hi.

    Gilla

  1. Pingback: Steffan appen | Mynameisdonkey

Kommentera

