Kvällis

Mille hatar regn, men blir fullkomligt galen av lycka vad gäller snö! Eftersom husse är likadan tog vi en långpromenad nu på kvällen medans älsklingen valde att stanna hemma och baka pepparkakor. Jag har aldrig sett en sådan glädje hos en hund tidigare. kom på mot slutet av promenaden att jag kunde filma med mobilen. Lyckades filma samtidigt som jag försökte hinna med Millle. Så jag ber om ursäkt för den något hoppiga bilden.

Posted on 15 december, 2009, in Dvärgtax, Hund, Mille, Promenad, Snö. Bookmark the permalink. 5 kommentarer.

  1. Vilken lycka för honom.🙂 Precis som då morsans hund är ute på vinterpromenader, han blir fullkomligt vild när han får springa genom snön.

    Jag känner mig betydligt bättre nu, yes.
    Så resten av veckan kanske jag kan ägna åt bland annat träning och att få upp allt julpynt som skulle vart uppe för två veckor sedan.

    Hoppas din hals också slutar trilskas snart.

    *Kram*

    Gilla

  2. Snö är det som gör julen värd att fira! Eller kanske inte så drastiskt, men jag älskar också snön. Snön gör så att julkänslorna går på högvarv!

    Gilla

  3. haha! fan, min hund är också lika jävla knäpp i snön hon med. slänger sig i den. underhållande!

    Gilla

  4. Charmigt värre🙂 Hoppas ni fick nybakade pepparkakor när ni kom hem🙂
    Kollar du in min blogg så ser du ytterligare en hund som ÄLSKAR snö🙂

    Gilla

Kommentera

