Fredá!

Hur gick detta till då? Veckan tog slut, bara sådär. Inte mig emot, men den kändes bra konstig. Inget var sig riktigt likt på jobbet och ja..nu är det helg igen. Fantastiskt!

För att fira denna dager så drog jag iväg till Budo och Fitness Store på Sveavägen och inhandlade två kettlebells. Så nu kan jag öva in rörelser hemma och även träna hemma om jag inte har tid att dra till gymet. Ska leta reda på lite bra videos på tuben, finns ju så många mer sätt att träna på med kettlebells än de jag kan. Spännandde med en alternativ styrketräning, som på samma gång ökar kordination, kondition och uthållighet.

Posted on 8 januari, 2010, in Blogg, Blogga, Helg, Kettlebells, Träning. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

