Mille i backen gå

För att göra lillkillen extra glad under promenaderna får man ibland göra lite lätt obekväma saker. Som att pulsa upp i backarna i adidassneakers för att komma åt just det stället som verkar lukta så gott! Vad gör man inte som god husse.

Posted on 13 januari, 2010, in Dvärgtax, Hund, Mille, Mobilblogg, Promenad, Snö. Bookmark the permalink. 5 kommentarer.

  1. Som sagt – vad gör man inte för sin hund!? Har själv (eller rättare sagt, familjen har) en snötokig labradortik så jag vet precis vad du menar…

    Jo, Jackson-moben har jag sett flera gånger! Grymt att de gjorde den på flera olika platser i Sthlm också.

    Kul att du hörde av dig!🙂

    //Wille

    http://willesvarld.blogg.se

    Gilla

  2. Åhhh jag saknar min kärlek nu igen:/

    Ja, men tror aldrig jag kommer orka med en Starwars film:P hehe

    Gilla

  3. Du är en god far! Keep up that good work…

    Gilla

  4. Han är ju så söt!🙂

    Gilla

Kommentera

