WWF

Sådär, nu har jag betalat in medlemsavgiften för WWF och ser fram emot ett nytt härligt år med projekt som görs tack vare WWF. Är du inte medlem så är det hög tid att bli tycker jag. Så, vad väntar du på, signa upp här!

 

Posted on 15 januari, 2010, in WWF. Bookmark the permalink. 5 kommentarer.

  1. nice, är du också en godisråtta?😀

    Gilla

  2. =) Ja det vet jag att du gör. Men du.
    ge mig tips på BRA gym i skövde. Något nära Ryd? =)

    Gilla

  3. Aha… På så vis… Har du hunnit se ”Avatar” utan 3D än?

    Tack, vad snällt sagt.🙂
    Jag brukar ofta ha tur när det gäller att beställa kläder, det är sällan jag blivit besviken, så jag får hoppas den här gången inte hör till undantagen.

    Jag önskar dig och din familj en trevlig och mysig helg! *Kram*

    Gilla

  4. Haha nej, det kan jag tänka mig. Matbilder gör alltid att det där lilla suget kommer fram! ^^

    Gilla

Kommentera

