Helg och trött

Så ska det ju inte vara. Det är helg nu, men jag är så satans trött. Hur fel är inte det? Jag tror jag kastar in nu…

Posted on 22 januari, 2010, in Helg, Trött. Bookmark the permalink. 4 kommentarer.

  1. Gräver man lite i Sveriges historia så kommer man säkert att få gapa åt vissa lagar som vi haft också, skulle jag väl tro i alla fall.🙂

    Jag känner mig superslut själv och funderar på om det kanske är dags att göra kväll snart.😀

    Gilla

  2. Sv: Aha, hade ingen aning om vem det var. Vad heter hon? Tycke bara postern såg lite… ”vi har 18 på det här stället” ut. Om du förstår vad jag menar?

    Gilla

  3. Haha, sorry… trodde du svarade på ett annat inläg – stryk det jag skrev i förra kommentaren *skrattar ihjäl mig*

    Gilla

  4. Ja, Obama är bra hittills och har många vettiga åsikter. Dock har han väl inte de bästa åsikterna gentemot homosexuella, men det kan väl förändras får man hoppas.🙂

    Gilla

Kommentera

