Smaklökspremiär

Då var det premiär för i år! Efter dagens träning är jag väl värd detta. 2 stycken av dessa godingar har jag köpt med mig hem och fresta min man med.

Posted on 23 januari, 2010, in Mobilblogg, Semla. Bookmark the permalink. 4 kommentarer.

  1. Åhh min första semla fick jag av en kund nu i veckan:)

    Hehe

    Gilla

  2. Hur smakade de???

    Jag smygstartade premiären ovanligt tidigt i år… Redan för några veckor sen *skäms*

    Gilla

  3. Du kan det här med att fresta män.

    Gilla

  4. Visst är hon söt! :]
    åh, gott! det är ju tid för det snart ja! =)

    läget med dig då?
    kram

    Gilla

Kommentera

