19:00

Sötaste vovven.

Posted on 29 januari, 2010, in Dvärgtax, Mille, Mobilblogg. Bookmark the permalink. 5 kommentarer.

  1. åååh man smälter! Gudomligt söt!!!

    Gilla

  2. Du vill inte skaffa en till vovsingen då? Haha. En liten stjärtlapp.😉

    Gilla

  3. :-O Vad nu? Hur menar du med att du inte kan se den i 3D? något med synen eller bara att den inte finns i 3D hos dig?

    Gilla

  4. Svar: Nix, jag har inte provat försäljning via bloggen tidigare.
    Det känns som det kan bli rätt svårt att få dem sålda, eftersom de är så himla smååå…
    Jag förstår inte hur jag kunnat klämma på mig dem en gång i tiden…😛
    Jag tänkte i alla fall lägga ut dem på Blocket också för ökad chans.

    Min vecka började bra, det vände dock fort, då jag vaknade sjuk i morse.

    Gilla

  5. Wow wow.. PUSS på dig Mille från mig.. fniss fniss..

    Gilla

Kommentera

