Gud är min fader…och moder

Det bästa med att gå på stan är alla dess överraskningar som man bjuds på.

Gud älskar mig, haha… Han tycker inte alls om mig! Han tycker att min kärlek är onaturlig och fel, men ändå älskar han mig påstår han. Varför måste jag då ändra på mig och leva med en kvinna? Han älskar inte mig, han älskar den han önskar jag vore. Min kärlek till Mattias är mer sann och naturlig än den många heterosexuella har att ge till varandra.

I mina ögon, är det onaturliga i vårat samhälle Gud och kristendomen. Men jag tycker också att alla har rätt att tro, på vad man vill. Men blanda inte in mig i din tro, så blir i alla fall min värld lite bättre. Förlåt mig fader, jag har syndat, och jag älskar det!

Posted on 6 februari, 2010, in Mobilblogg. Bookmark the permalink. 4 kommentarer.

  1. Love is love and love is all.

    Gilla

  2. Vad GUD tycker har du ingen aning om… Att hans ”anhängare” här på jorden inte tycker om dig är en helt annan sak…

    Sorry om jag lät pretto nu…🙂

    Gilla

  3. Tja!
    I’m back. Hade Bobbys Bacon förut och har nu startat en ny blogg som heter ”Troligtvis en jävlit störd blogg” och den kan hittas här: http://www.robinolsson.tumblr.com

    Hoppas allt är väl och att livet leker! Kul att du fortfarande bloggar.
    Impressive!

    /Robin fd Bobbys Bacon

    Gilla

  4. Haha, så sant. Bra skrivet!

    Gilla

Kommentera

